header 011
امروز : شنبه - 04. آذر 1396 - 6. ربيع‌الاول 1439 - 25. نوامبر 2017

صفحه اصلی تماس با ما نقشه سایت | EN

5555

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

نظرسنجی



نظر شما در مورد سایت چیست؟

آشنايي با مركز ارتباطات مردمي سازمان بهزيستي استان اصفهان

واحد پذيرش اين واحد فعاليت خود را به منظور سازماندهي،‌راهنمايي و پذيرش مراجعين و ارجاع مددجويان و ارباب رجوع به تفكيك حوزه ها و همچنين ثبت آمار روزانه تعداد ارباب رجوع،‌آغاز نمود.

 

بخش ارجاع نامه ها:

نامه هاي تحويل گرفته شده در اين بخش قرائت و به تشخيص مسئول مربوطه حتي الامكان از طريق واحد مددكاري همين مركز پاسخ داده مي شود و در صورت نياز به پاسخ تخصصي تر و پيگيري هاي وسيع تر به حوزه هاي مربوطه يا معاونت ها ارجاع مي گردد.

 

بخش دبيرخانه:

نامه هاي تحويل گرفته شده پس از قرائت به تفكيك محل ارجاع به دبيرخانه مركز ارسال و پس از ثبت به حوزه هاي مربوطه ارجاع داده مي شود.

 

بخش مددكاري مركز:

فعاليت اين بخش گسترده و شامل موارد ذيل مي باشد. - پاسخ دهي به نامه ها و درخواست هاي مردمي بر اساس نظر مددكار پرونده به مراجع مربوطه - مصاحبه و مشاوره حضوري و در صورت لزوم بازديد و تهيه گزارش - پاسخگويي به درخواست هاي تلفني و راهنمايي ارباب رجوع - بررسي درخواست هاي مردمي طي سفرهاي رياست محترم جمهوري، استاندار و ساير مقامات

 

رسيدگي به درخواست هاي مردمي در سفرهاي رياست محترم جمهوري:

اين دفتر پس از دريافت نامه هاي مرتبط با سازمان بهزيستي در مدت معيني با استفاده از پرسنل مجرب خود و با دعوت از مددكاران خبره سازمان اقدام به قرائت و تفكيك و دسته بندي و ثبت آنها در رايانه مي نمايد. آمار متقاضيان به تفكيك نوع درخواست به مسئولين و معاونين اعلام،‌تا در اسرع وقت و در صورت تأمين اعتبار نسبت به ارائه پاسخ هاي مناسب اقدام گردد.